Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Середа, 18 Липня 2018, 00:44:08
Свалявська загальноосвітня школа I-III ступенів №3
Свалявської районної ради Закарпатської області
Меню
Міні-чат
Форма входу

Статистика
free counters
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні на сайті були:

Школа молодого вчителя

Проблемне питання: «Впровадження креативних методик навчання і виховання школярів шляхом творчого використання педагогічних інновацій з урахуванням диференціації та індивідуалізації навчання з метою розвитку особистості».

http://shkola-molodogo-vchitelya.webnode.com.ua

Керівник Школи молодого вчителя:

Сай Оксана Іванівна, вчитель української мови та літератури, старший учитель.

Школа молодого педагога є складовою частиною підвищення кваліфікації вчителів. У 2017-2018 навчальному році під керівництвом Сай Оксани Іванівни слухачі ШМВ беруть участь у творчих і педагогічних майстернях, круглих столах, семінарах, проводять відкриті уроки та позакласні заходи, одержують консультативну допомогу від педагогів-наставників.

Марфинець Ганна Іванівна є наставником учителя української мови та літератури  Цімболинець Юлії Мирославівни, Лях Вікторія Йосипівна – вчителя музичного мистецтва Ганінець Сніжани Павлівни, Немеш Марія Петрівна – вчителя французької мови Крехняк Ольги Євгенівни, Владимирова Надія Іванівна – вчителя історії Мигович Вікторії Михайлівни, Бруссо Наталія Михайлівна – вчителя основ здоров’я Поцков Маріанни Іллівни, Яковченко Мар’яна Йосипівна – вчителя початкових класів Цільо Ірини Юріївни, Попович Володимир Васильович – учителя фізичної культури Грабар Євгенії Русланівни, Хмара Мирослав Миколайович – учителям інформатики Цімболинець Руслани Федорівни та Русин Михайла Євгенійовича, Суран Марина Андріївна – вчителя біології  Циганин Христини  Георгіївни, Хмара Ельвіра Йосипівна – вчителям інформатики Фізер Надії Іваніви та Федорянич Марії Василівни.

На засіданнях Школи молодого вчителя молоді педагоги ознайомлюються з вимогами та плануванням і методикою підготовки сучасного уроку, створенням належного психологічного клімату в учнівському колективі, здійсненням індивідуального та диференційованого підходу на уроці, правилами, які забезпечують успішність уроку, психологічними причинами неуспішності учнів на уроках тощо.

У квітні 2017 року керівник Школи молодого вчителя Сай Оксана Іванівна провела семінар «Я крокую до педагогічної майстерності»

У березні 2017 року Цімболинець Юлія Мирославівна, вчитель української мови та літератури, в 7-А класі провела літературний вечір «Палахкотить як свічка праведна душа Кобзаря» 

Пошуково-дослідницьку діяльність учнів на уроці організувала Циганин Христина Георгіївна.

Урок на тему «Давні українські зимові обряди» в 5-Б класі провела  Ганінець Сніжана Павлівна

Новорічний ранок у 5-Б класі провела  Поцков Маріанна Іллівна, музичне оформлення – Ганінець Сніжана Павлівна.

18 жовтня 2017 року Циганин Христиною Георгіївною, вчителем біології, з учнями 6-Б класу в рамках проекту "Навчання дітей зі сталого поводження з твердими побутовими відходами" за підтримки Вишеградських грантів V4EaP Міжнародного Вишеградського фонду - 2017  проведено практичний та теоретичний уроки на тему "Збережемо планету від сміття" .

Мета проекту: ознайомити дітей з видами сміття та методами його переробки, навчити поводженню з твердими побутовими відходами, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Протягом року у Школі молодого вчителя із членами проводилися як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми, методичні панорами, педагогічні читання, бліц-інтерв’ю, тематичні виставки, консультації. Тематика занять була різноманітною, цікавою і корисною для молодих учителів. Відвідування уроків здійснювались з метою систематичного вивчення і надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, з якими зустрівся молодий учитель. Протягом року проходило знайомство молодих колег із матеріалами педагогічного досвіду вчителів школи через презентації власного досвіду, перегляд сценаріїв відкритих уроків та виховних заходів.

Звіт про роботу Школи молодого вчителя за 2017-2018 н. р.

Формування вчителя як творчої особистості, здатної до створення якісно нового, значущого для практичної педагогічної діяльності – одне з найважливіших завдань сучасної науки і практики. Мета Школи молодого вчителя – сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

У 2017-2018 навчальному році на засіданнях Школи молодого вчителя слухачі вчились складати психолого-педагогічну характеристику учня та всього класного колективу; правильно визначати мету уроку, зміст, методи навчання; обговорювали новини педагогічної літератури, творчі здобутки інших вчителів; створювали і поповнювали папки-скарбнички, портфоліо молодого вчителя; використовували ігрові методи на уроках; обговорювали методичні рекомендації щодо виконання вимог до перевірки зошитів, виконання єдиного орфографічного режиму; займались розробкою завдань для тематичної атестації.

Молоді вчителі провели відкриті уроки з наступним обговоренням їх.

Ганінець Сніжана Павлівна провела урок музичного мистецтва у 5-Б класі на тему «Музика в театрі»; Циганин Христина Георгіївна – урок біології в 6-А класі на тему «Особливості будови та поширення Голонасінних»; Калабішка Василь Юрійович – урок математики в 5-В класі на тему «Знаходження відсотків від числа»;Поцков Маріанна Іллівна – урок основ здоров’я у 6-А класі на тему «Види небезпечних промислових об’єктів»; Русин Михайло Євгенович – урок інформатики в 5-Б класі на тему «Подорож країною Аморитміка»; Цімболинець Юлія Мирославівна – урок української літератури в 7-А класі на тему «Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти і щирості»; Фізер Надія Іванівна – урок інформатики на тему «Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації»; Крехняк Ольга Євгенівна – урок французької мови у 7-А класі на тему «Харчування»; Цімболинець Руслана Федорівна – урок інформатики у 7-В класі на тему «Інфознайка»; Федорянич Марія Василівна – урок інформатики на тему «Подорож до країни таблиць».

У квітні було проведено Місячник педагогічної майстерності на тему «Сучасність ідей В.Сухомлинського. «Сто порад учителеві». Відкриті уроки та виховні заходи молоді спеціалісти відвідували разом із керівником Школи молодого вчителя Сай О.І., директором школи Файт Т.В., заступниками директора Синицькою О.П. та Суран М.А., на обговоренні яких мали можливість почути самоаналіз відкритого укроку викладачем, зауваження та пропозиції.

Відповідно до плану роботи керівник Школи молодого вчителя Сай О.І. провела бесіди за «Круглим столом», де педагоги залучалися до обговорення сучасності ідей В.Сухомлинського. Психолог школи Реблян Надія Володимирівна провела зі слухачами релаксаційний комплекс «Воскова фігура» (для зняття тривоги, хвилювання, емоційного напруження), «Мозковий штурм» (причини неефективного спілкування), вправу «Ярлики», поради «Секрети ефективного спілкування. Рефлексія».

Протягом року у Школі молодого вчителя із членами проводилися як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми, методичні панорами, педагогічні читання, бліц-інтерв’ю, тематичні виставки, консультації. Тематика занять була різноманітною, цікавою і корисною для молодих учителів. Відвідування уроків здійснювались з метою систематичного вивчення і надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, з якими зустрівся молодий учитель. Протягом року проходило знайомство молодих колег із матеріалами педагогічного досвіду вчителів школи через презентації власного досвіду, перегляд сценаріїв відкритих уроків та виховних заходів.

Протягом навчального року залучалася до роботи з молодими спеціалістами практичний психолог.

Робота з молодим учителем є систематичною та цілеспрямованою.

У 2018-2019 н. р. необхідно:

  1. Урізноманітнити структуру уроку із забезпечення належних умов для фахового вдосконалення молодих спеціалістів.

  2. Продовжити впровадження системи педагогічного наставництва молодих колег школи.

  3. Учителю-наставнику підготувати для кожного молодого вчителя індивідуальні завдання з урахуванням їхньої теоретичної та методичної підготовки.

  4. Актуальним у навчанні молодих учителів залишається відвідування уроків колег, а також проведення відкритих уроків.

  5. Залучати молодих учителів до роботи в шкільних методичних об’єднаннях, районних семінарах, круглих столах.

Місячник Школи молодого вчителя

«Сучасність ідей В.Сухомлинського. «Сто порад учителеві»

Одним із провідних завдань науково-методичної діяльності сучас­ної школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги в проходженні ступенів ста­новлення й розвитку системи роботи.

У бесіді з молодими вчителями з'ясовуються їхні нахили, бажання, інтереси. Адміністрація залучає до наставництва найдосвідченіших колег, які надають потрібну товариську допомогу й підтримку.

Роботу молодих вчителів було спрямовано на виконання основних завдань:

- уміння застосовувати теоретичні знання, здобуті у ВНЗ, у кон­кретній практиці;

- набуття практичних навичок виховної роботи з дітьми;

- засвоєння різноманітних методів навчання, вивчення передового досвіду, використання сучасних засобів, а також нетрадиційних форм і методів навчання, нових педагогічних технологій.

На етапі становлення молодого вчителя як спеціаліста вдоскона­люються знання з психології, педагогіки, методики викладання шкіль­ного предмета й проведення виховної роботи; вивчаються принципи перспективного та поточного планування навчально-виховного проце­су в школі; досконало планується навчально-виховна робота у класі, методично правильно розробляються поурочні плани, позакласна робота планується відповідно до плану виховної роботи школи. У навчальній роботі вчитель-початківець керується вказівками, викорис­товує різноманітні методи, форми, прийоми, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів. Із допомогою колег він обирає й розроб­ляє одну методичну тему, вивчає наочні посібники, комп'ютерну техніку для використання її у своїй повсякденній навчальній роботі.

Аналіз результативності виховної діяльності вчителя-початківця свідчить про необхідність пошуку шляхів її вдосконалення. Робота з молодим учителем є систематичною та цілеспрямованою. Однією з обов'язкових умов успішного професійного зростання молодого вчи­теля є систематична самоосвіта.

У квітні 2018 р. було проведено Місячник Школи молодого вчителя. Адміністрацією школи перевірялось, як молодий учитель працює над усуненням недоліків, реалізацією пропозицій, рекомендацій, висловлених у ході здійснення контролю та педагогічного наставництва. Молоді вчителі провели відкриті уроки та виховні заходи з наступним обговоренням їх.

Ганінець Сніжана Павлівна провела урок музичного мистецтва у 5-Б класі на тему «Музика в театрі»;

Циганин Христина Георгіївна – урок біології в 6-А класі на тему «Особливості будови та поширення Голонасінних»;

Калабішка Василь Юрійович – урок математики в 5-В класі на тему «Знаходження відсотків від числа»;

Поцков Маріанна Іллівна – урок основ здоров’я у 6-А класі на тему «Види небезпечних промислових об’єктів»;

Русин Михайло Євгенович – урок інформатики в 5-Б класі на тему «Подорож країною Аморитміка»;

Цімболинець Юлія Мирославівна – урок української літератури в 7-А класі на тему «Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти і щирості»;

Фізер Надія Іванівна – урок інформатики на тему «Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації»;

Крехняк Ольга Євгенівна – урок французької мови у 7-А класі на тему «Харчування»;

Цімболинець Руслана Федорівна – урок інформатики у 7-В класі на тему «Інфознайка»;

Федорянич Марія Василівна – урок інформатики на тему «Подорож до країни таблиць».

Відкриті заняття молоді спеціалісти відвідували разом з керівником Школи молодого вчителя Сай О.І., директором школи Файт Т.В., заступниками директора Синицькою О.П. та Суран М.А., наставниками, на обговоренні яких мали можливість почути самоаналіз проведеного уроку викладачем, позитивні аспекти, зауваження та пропозиції. Під впливом аналізу відвіданих занять молоді вчителі по-новому оцінюють методи, прийоми, які були використані на уроці, зміст уроку та навчального матеріалу.

Ефективною роботою були бесіди за «Круглим столом» під керівництвом Сай О. І. Наразі Оксана Іванівна акцентувала увагу молодих педагогів бачити в кожному вихованцеві особистість, упровадженні педагогічного співробітництва, створенні психологічного мікроклімату, а відтак – до реалізації своєї творчості та застосуванні передового педагогічного досвіду. Адже, як зазначив В.О.Сухомлинський, «мудрість учителя творить ту складну річ, яку прийнято називати наступністю поколінь». Оксана Іванівна спонукала присутніх до живої дискусії навколо питання «Сучасність ідей В.Сухомлинського. «Сто порад вчителеві». Педагоги висловлювали свої думки, доводили, аргументували, полемізували, а іноді навіть жартували з приводу бачення учнями свого майбутнього.

Психолог школи Реблян Надія Володимирівна провела зі слухачами релаксаційний комплекс «Воскова фігура» (для зняття тривоги, хвилювання, емоційного напруження), «Мозковий штурм» (причини неефективного спілкування), вправу «Ярлики», поради «Секрети ефективного спілкування. Рефлексія».

Протягом року у Школі молодого вчителя із членами проводилися як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми, методичні панорами, педагогічні читання, бліц-інтерв’ю, тематичні виставки, консультації. Тематика занять була різноманітною, цікавою і корисною для молодих учителів. Відвідування уроків здійснювались з метою систематичного вивчення і надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, з якими зустрівся молодий учитель. Протягом року проходило знайомство молодих колег із матеріалами педагогічного досвіду вчителів школи через презентації власного досвіду, перегляд сценаріїв відкритих уроків та виховних заходів.

Робота з молодим учителем є систематичною та цілеспрямованою. Однією з обов’язкових умов успішного професійного зростання молодого спеціаліста є систематична освіта.

 

Пошук
Жаткович безпечний інтернет вчителі Портфоліо вчителя інформатики матеріали Історія школи Портфоліо вчителя початкових класів Використання інформаційно-комунікац Варга Жаклін Долинич Йосип матеріали наших учнів Презентація школи інтернет інтернет безпека прибирання русла Свалявки Матеріали наших вчителів чемпіон шахмати Щербак Ярослав щоденник Павло Дулішкович цивільна оборона випускники фотоальбом Нейметі Мар’яна погода Сайти навчальних закладів Євген Станкович ЗНО-2013 нові матеріали ПРОБНЕ ТЕСТУВАННЯ Моя професійна кар’єра Українські сайти перша вчителька відео Олімпіади Юбілей переможці переможці IV етапу Для абітурієнтів Наука і освіта ЦЕРН Випуск 1968 року Випуск 2005 11-б клас Випуск 2006 11-б клас олімпіада Виховна година Сайт день безпечного Інтернету майстер-клас малювання Презентація прохідний бал рейтинг вузів сервіс пошуку абітурієнтів Умови прийому фотографії ЗНО-2015 1 Вересня абітурієнт абітурієнти. випускники Пошук абітурієнтів пошук випускників конкурс імені Яцика Роботи наших учнів роботи наших учн суботник Дзвони Чорнобиля тиждень фізики Випуск 2013 фото випускників 2011 рік 5-Б 9-Б Випуск 2014 Відкритий урок з історії Парій Ольга
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Що відбулося

Copyright GNU GPL © 2012-2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz