Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Четвер, 20 Вересня 2018, 01:24:13
Свалявська загальноосвітня школа I-III ступенів №3
Свалявської районної ради Закарпатської області
Меню
Міні-чат
Форма входу

Статистика
free counters
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
масяня(31)

Сьогодні на сайті були:

Методичне об'єднання вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня

Проблемне питання: «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

Керівник методичного об'єднання:

Галавін Наталія Михайлівна, вчитель початкових класів, учитель-методист.

Учителі методичного об'єднання початкових класів та ГПД

1-А – Плоскіна Марина Олександрівна – спеціаліст другої категорії.

1-Б – Галавін Наталія Михайлівна – спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.

1-В – Шаламай  Ярина Федорівна - спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

2-А – Мелеш Маріанна Омелянівна - спеціаліст вищої категорії.

2-Б – Яковченко Марія Йосипівна – 9 тарифний розряд, старший учитель.

2-В – Кошеля   Мар’яна  Василівна – спеціаліст.

3-А – Мотринець Галина Юріївна – спеціаліст вищої категорії.

3-Б – Русин Надія Петрівна – спеціаліст вищої категорії.

4-А – Биковська Оксана Іванівна - спеціаліст другої категорії.

4-Б – Пичкар Клара Іштванівна - спеціаліст другої категорії.

4-В – Попович Надія Іванівна -  спеціаліст.

Вихователі групи продовженого дня

1-А,Б,В – Семак  Мар’яна Олександрівна - бакалавр, Мигович Вікторія Антонівна - спеціаліст.

2-А,Б – Цільо Ірина Юріївна, бакалавр.

2-Б,В – Шпортень Людмила Вікторівна - спеціаліст другої категорії.

3-А,Б – Козар Маріанна Михайлівна – спеціаліст.

4-А,Б,В – Попович Вікторія Георгіївна - спеціаліст другої категорії.

Проблема шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів

Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості

Основні пріоритети в роботі шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів

• Науково-методичний і психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів в школі І-го ступеня.

• Системне відстеження психолого-педагогічного статусу учнів та динаміки їх розвитку.

• Активне впровадження вчителями інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.

• Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів.

• Підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної освіти.

• Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я школярів, використання  освітніх технологій.

• Персоніфікація післядипломної педагогічної освіти вчителів.

• Підвищення професійної та загальнокультурної компетентності вчителів та її впливу на рівень учнівських досягнень..

Основні завдання шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів

 Реалізація Державного стандарту початкової освіти, використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.

Орієнтувати вчителів початкових класів на формування в учнів життєво необхідних навичок, що забезпечується неухильним виконанням практичної частини навчальних програм, проведенням навчальних екскурсій.

 Орієнтувати вчителів на системну роботу з учнями по розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній освітніх галузей початкової освіти, звернувши особливу увагу на уміння працювати з різними видами вправ, текстів, інструкцій.

 Формувати позитивну мотивацію навчально-пізнавальної діяльності.

 Спрямовувати роботу кожного вчителя на навчальні можливості кожного учня.

 Орієнтувати вчителів на активізацію творчого потенціалу, залучення до творчої діяльності, зростання рівня творчої компетентності учнів.

 Використовувати системний підхід до роботи зі здібними та обдарованими учнями, готувати їх до участі у Всеукраїнських та Міжнародних проектах.

 Сприяти використанню освітніх технологій, зміцненню фізичного, психологічного здоров’я школярів.

 Удосконалювати та розповсюджувати досвід особистісно-орієнтованого навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій.

 Створювати на уроках гуманну, доброзичливу атмосферу , комфортне середовище, систему неформальної ділової комунікації, в якій учитель і учень спілкуються як особистості цінуючи унікальність і своєрідність одне одного.

 Ознаки зростання педагогічної  майстерності вчителя

Зростання педагогічної майстерності вчителя – необхідний показник якості навчальної роботи. Навчальний процес максимально змінює самого вчителя, якщо він позитивно впливає на учнів, забезпечує єдність освіти, виховання і розвиток школярів.

Ознаками зростання педагогічної майстерності вчителя на уроці є:

чіткість визначення і диференціація завдань уроку;

забезпечення наступності в засвоєнні змісту освіти;

творчий характер методів навчання з врахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів;

допомога дітям у подоланні труднощів у навчанні;

наявність високої працездатності учнів на уроці за рахунок дотримання норм гігієни, врахування можливостей школярів;

уміння займатися психологічною самоосвітою і постійно вдосконалювати навчальний процес на основі наукових досягнень.

Показниками оцінки професіоналізму вчителя є:

уміння лаконічно, образно і виразно подати матеріал;

уміння показати багатоплановість і багатофункціональність діяльності вчителя;

уміння розв’язати складну ситуацію;

винахідливість, акторські якості, почуття гумору і чуття міри;

захопленість професією, співчуття до дітей, повага до їхніх батьків.

Додатковими показниками для визначення професійної культури вчителя можуть бути:

особиста спрямованість на професійну діяльність;

постійне вдосконалення свого професійного рівня;

уміння планувати свою педагогічну діяльність;

уміння зацікавити дітей предметом;

організація навчальної діяльності та позакласної роботи з предмета;

уміння аналізувати та узагальнювати досвід власної діяльності;

творчий підхід до навчання й виховання;

самокритичність, уміння вислуховувати інших, тактовність;

авторитетність, визнання з боку учнів, їхніх батьків, колег.

Творчі таємниці вчителя

Найперша таємниця творчості вчителя – в конспекті уроку, точніше у підготовці до нього, неповторного, єдиного, як прожите життя, як неповторне свято єднання вчительської душі з душами вихованців.

Друга таємниця творчості педагога в його відмові йти проторованою стежкою, в його звичці знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми.

 Кого люблять діти? Хто не такий, як усі, хто щодня радує їх новинкою, хто не буденно сіра, а святкова, творча особистість.

Третя таємниця творчості вчителя в його повній свободі вибору форм і методів. Без неї він задихнеться. Вимога єдина – ґрунтовні знання в поєднанні з сумнівом і доказом, з власною думкою та елементами наукового дослідження.

Четверта таємниця – демократизація навчання в поєднанні з високою вимогливістю, турботою про здоров’я дитини.

П’ята таємниця – пробудження і розпізнавання в дітей природної обдарованості, яку всіма силами і вмінням педагога слід підтримати, розвинути, досягти найвищого рівня творчості у вибраній галузі.

Шоста таємниця – стимул, стимул і ще раз стимул.

Висновок-аксіома.

Без творчого вчителя не може бути

ні нової школи,

ні нового суспільства,

ні вільної України.

ПЛАН  РОБОТИ  МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ   ПОЧАТКОВИХ  КЛАСІВ

Свалявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на  2017 – 2018 н.р.

з/п

Зміст  роботи

Термін  виконання

Виконавці

 

Засідання  1

 

 

1

2

3

Про виконання плану роботи  за минулий навчальний рік, обговорення та затвердження плану роботи МО  на новий 2017 – 2018 навчальний рік.

Вивчення  інструктивно – методичних  рекомендацій МОНУ «Початкова  школа».

Обговорення змін у навчальних програмах .

Серпень 2017

Вересень 2017

Жовтень 2017

Галавін Н.М.

Суран М.А

Галавін Н.М.

 

Засідання  2

 

 

1

2

Адаптація  першокласників: проблеми  та  шляхи    подолання  дезадаптації.

Пошуково–дослідницька  діяльність  на  уроках природничого циклу в  1-4 класах.

Жовтень 2017

Суран М.А

Вч.1-4кл.

 

Засідання  3

 

 

1

2

3

Вплив  самоосвіти  вчителя  1  класу  та  вихователя    на  якість  знань  учнів.

Застосування  інноваційних  методів  роботи  у  1  класі

Відкритий урок з української мови у 2-Б класі

Грудень 2017

Суран М.А.

Шаламай Я.Ф.

Яковченко М.Й.

 

Засідання  4

 

 

1

2

3

Формування мовленнєвих компетентностей у молодших школярів.

Відкритий урок з літературного читання у 1-А класі

Творчий звіт вчителів,які атестуються

Січень 2018

ПлоскінаМ.О.

 

Засідання  5

 

 

1

2

3

Формування мислення учнів  на уроках математики .

Інноваційно-освітня діяльність педагога щодо розвитку творчих здібностей учнів.

Відкритий урок з математики у 1-В класі

Березень 2018

Суран М.А.

Шаламай Я.Ф.

 

Засідання  6

 

 

1

2

3

Звіт  вчителів та вихователів.

«Сучасні форми контролю процесу й результатів навчальної діяльності учнів».

Відкритий виховний захід у ГПД  2 класів

Звіт  про  роботу  МО  .

Квітень- Травень 2018

Вч.1-4кл.

Суран М.А.

Шпортень В.Й.

Галавін Н.М.

РОБОТА  МІЖ  ЗАСІДАННЯМИ  МО

з/п

Зміст  роботи

Термін  виконання

1

Орієнтовні  методики  готовності  дитини  до  навчання  в  школі.

Вересень 

2

Участь  у  Всеукраїнському  конкурсі знавців  української  мови  ім. П. Яцика.

Жовтень

3

Участь  у  Всеукраїнському  інтерактивному  природничому  конкурсі «Колосок».

Листопад

4

Участь  в міжнародному математичному  конкурсі «Кенгуру».

Грудень

5

Участь  в  конкурсі  з  англійської  мови «Гринвіч».

Січень

6

Відвідування  уроків  вихователем ДНЗ  з метою  надання  допомоги  вчителеві в адаптаційний період першокласників.

Вересень

7

Проведення  Днів  відкритих дверей для  батьків

Щосереди

8

Участь  у  проведенні  відкритих  уроків  та  виховних  заходів.

Протягом  року

9

Батьківські збори «Підсумки навчальних досягнень учнів за 1 семестр»

Грудень

10

Анкетування  батьків  майбутніх  першокласників  з  питань  підготовки до школи.

Березень

11

Підготовка  та  проведення  тижня   початкової  школи.

 Березень

12

Проведення шкільного  етапу  предметних   олімпіад. Участь  в  районному  етапі  олімпіад.

Квітень

13

Підготовка  до  ДПА  учнів 4 класу.

Січень - травень

14

Обговорення  новинок  методичної  літератури.

Квітень

15

Обговорення  результатів  ДПА  у  4  класі.

Травень

16

Участь  у  проведенні  свят  та  загальношкільних  заходів.

Протягом  року

17

Дні  відкритих  дверей  для  вчителів  майбутніх пʼятикласників. Обмін досвідом.

Квітень

18

Планування  роботи  пришкільного  табору .

Травень

Звіт про тиждень початкової школи

Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності молодших школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Серед найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення ТИЖНЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.

У цьому навчальному році він проходив з 12 лютого по16 лютого 2018року під девізом: Кожна дитина талановита  У проведенні тижня активну участь взяли молодші школярі 1 – 4 класів. Головна організаторська роль належала учителям. Їх ентузіазм, творчий підхід допомогли зробити цей тиждень справжнім улюбленим святом як для дітей, так і для дорослих. Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень початкової школи.

Конкурси, ігри, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.

Перший день тижня – Відкриття

Цікаво була організована і проведена лінійка – концерт. Концерт був підготовлений учнями 2-3-их класів з учителями: М.Й. Яковченко, Мотринець Г.Ю,Мелеш М.О, Кошеля М.В.

Після концерту всі учні разом з учителями-класоводами розгадували ребуси та кросворди про школу.

 

Другий день тижня – День здоров’я

З бадьорим настроєм пройшов День здоров’я та спорту. В цей день на кожному уроці були вивчені та проведені нові фізкультхвилинки з музичним супроводом. На перервах розучувались різні народні ігри, та проводились веселі перерви. Дуже цікаво і захопливо пройшли «Козацькі забави» у 4-В класі. Класний керівник Попович Н.І.

Екскурсія у парк, проект «Пташина Їдальня» у других класах під керівництвом класоводів Яковчено М.Й. та Кошелі М.В.

Третій день тижня – День науки

Цікаво пройшов  відкритий урок математики у 1-В класі. Вчителька Шаламай Я.Ф. віддає перевагу інтерактивним методам навчання, що пожвавлює та активізує роботу учнів.

В цей день діти всіх класів з особливим захопленням розгадували математичні головоломки, загадки, ребуси. Свято першого десятка у 1-Б класі, Навчальний проект з природознавства «Домашні улюбленці». Класний керівник Галавін Н.М.

У 4-Б класі цікаво пройшов урок позакласного читання «Шевченкове слово в віках не старіє…» Класний керівник Пичкар К.І.

У 4-А класі цікаво пройшов урок урок природознавства « Антарктида-найхолодніший материк». Класний керівник Биковська О.І.

У всіх перших класах проводився конкурс «Зошит посміхається»

Четвертий день тижня – День мистецтва

Діти опинилися серед казкових героїв. З захопленням кожен малював свого улюбленого казкового героя. Цікаво була представлена виставка дитячих поробок.

Вчителька Русин Н.П. з учнями 3-Б виготовили чудові підставки для ручок та олівців.

Яскраві валентинки виготовили учні з вчителями та вихователями

П’ятий день тижня – Закриття тижня початкових класів

Останній день тижня пройшов не менш цікаво. Була проведена лінійка та святковий концерт.

Тиждень завершився урочистою лінійкою «Закриття тижня початкових класів», де підведено підсумки роботи і винесено подяку всім активним учасникам.

Школа – це велика родина. Діти в родині – це, поза сумнівом, щастя. А коли ці діти ще й талановиті, то це щастя, помножене на їх кількість.

Кожна дитина по-своєму неповторна. Скільки дітей – стільки здібностей. І в кожної свої мрії. Ми сподіваємося, що усі дитячі мрії здійсняться, таланти розквітатимуть, а дорослі, будуть їм у цьому допомагати. І в нашій школі кожного року з’являтимуться нові талановиті зірочки, які сяятимуть ще яскравіше!

Продемонструвавши свою роботу під час проведення відкритих уроків та виховних заходів, учителі початкових класів ще раз довели, що вони є справжніми фахівцями своєї справи, а учні школи – талановиті, розумні, активні і допитливі.

Голова методоб’єднання початкових класів: Галавін Н.М.

Пошук
Жаткович безпечний інтернет вчителі Портфоліо вчителя інформатики матеріали Історія школи Портфоліо вчителя початкових класів Використання інформаційно-комунікац Варга Жаклін Долинич Йосип матеріали наших учнів Презентація школи інтернет інтернет безпека прибирання русла Свалявки Матеріали наших вчителів чемпіон шахмати Щербак Ярослав щоденник Павло Дулішкович цивільна оборона випускники фотоальбом Нейметі Мар’яна погода Сайти навчальних закладів Євген Станкович ЗНО-2013 нові матеріали ПРОБНЕ ТЕСТУВАННЯ Моя професійна кар’єра Українські сайти перша вчителька відео Олімпіади Юбілей переможці переможці IV етапу Для абітурієнтів Наука і освіта ЦЕРН Випуск 1968 року Випуск 2005 11-б клас Випуск 2006 11-б клас олімпіада Виховна година Сайт день безпечного Інтернету майстер-клас малювання Презентація прохідний бал рейтинг вузів сервіс пошуку абітурієнтів Умови прийому фотографії ЗНО-2015 1 Вересня абітурієнт абітурієнти. випускники Пошук абітурієнтів пошук випускників конкурс імені Яцика Роботи наших учнів роботи наших учн суботник Дзвони Чорнобиля тиждень фізики Випуск 2013 фото випускників 2011 рік 5-Б 9-Б Випуск 2014 Відкритий урок з історії Парій Ольга
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Що відбулося

Copyright GNU GPL © 2012-2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz